Oso Beto: POOL

10 agosto 2014

POOL


 
For this photo shoot my model was my mother. She did not hesitate to pose for me. At first it was a little stressful for me because I had to compose and crystallize my idea of ​​what I wanted to do. It was so I did, indeed, I had my idea of ​​how I wanted the shots and how my exclusive model should be a few days before. I still need to develop as a professional, but this is the way to polish me. Practice. I named this shoot "Pool" because my scenario was that. I hope you enjoy and like.

Para esta sesión de fotos mi modelo fue mi madre. Ella no dudó en posar para mí. Al comienzo fue un poco estresante para mí porque debía componer y cristalizar mi idea de lo que quería hacer. Fue así que lo hice, es más, unos días antes tuve mi idea de cómo quería las tomas y de cómo debía estar mi modelo exclusiva. Aún me falta desarrollarme como un profesional, sin embargo esta es la manera de pulirme. La práctica. Denominé a esta sesión fotográfica "Piscina" porque mi escenario fue eso. Espero disfruten y les guste.




Photography and editing, Me! 
 

No hay comentarios.:

Publicar un comentario